Monday, March 7, 2011

Belilah barangan buatan Israel! Kenapa kena beli? Rugi la kalau tak beli

Belilah barangan buatan ISRAEL dan menyumbang kepada nya..”
“Barang buatan ISRAEL berkualiti tinggi…”
“Bahkan,anda dapat membantu meringankan beban pejuang-pejuang ISRAEL di sana..”
antara barangan utama keluaran ISRAEL adalah…
NYUM..NYUM..NYUM..

Seterusnya menampilkan produk minuman dan makanan berkhasiat Israel..Penuh khasiat..disukai ramai dan digemari ramai..
ramai..
df9d9dfd5dec369c _38728795_nestle300a3d7e506e984bc82
Inilah produk Israel..Belilah..demi membantu tentera Israel..Jika bukan sekarang..bila lagi?sampai bila nak tunggu?sampai tua?kalau bukan sekarang..bila?
Sekarang lah masa nya untuk kita menyumbang peluru untuk membunuh saudara-saudara kita di palestin..
Sekarang lah masa nya untuk kita menyumbang peluru untuk membunuh saudara-saudara kita di palestin..
d3591cdef30a7542nestle_mrt401a4d37e2ba67ba
dan produk-produk Israel yang lain…
hugo-woman-for-women-by-hugo-boss-4-2-oz-eau-de-toilette-spray-b000bm76ae-m-aow09asgswdp1_6cf9d007d84f703e115fe4dac50a2e21c1box_left_products
bfc0146bb9120b90
Jadi,kepada para pembeli dan bakal pembeli, pihak Israel aat-amat lah berbesar hati dengan sumbangan anda dan dalam masa yang sama mengharapkan anda semua menyokong barang buatan Israel..Jika bukan anda,siapa lagi,umat Islam lah paling ramai di dunia..macam buih dilautan…kalau nak harapkan umat Israel..berapa kerat jer atas bumi Allah ni..
Produk ISRAEL ni banyak kelebihannya..antaranya adalah :
1-Setiap dolar atau junih atau ringgit menyumbang untuk setiap peluru yang ditembak kepada palestinian..
2-Mempermajukan lagi industri ISRAEL yang sudah sedia kala maju..
3-Memperkayakan ISRAEL agar mudah mereka membeli keperluan perang..
4-dan sebagainya..
jadi..ada quotes-quotes penting dari duta ISRAEL kita….
mengetuai senarai..jeng..jeng..jeng..
Nokia general manager Lars Wolf said in an interview with The Jerusalem Post (4 March 2001): “We are really focusing on Israel from all perspectives, because we have an internal project called ‘Project Israel’ which means we are looking at Israel from a networks perspective, from the perspective of Nokia Ventures Organization, and also from the perspective of Nokia Research Center “. [1]
mengekori rapat di tempat kedua..
According to the Chicago Jewish Community Online (website of the Jewish United Fund of Metropolitan Chicago), McDonalds Corporation whose global headquarters is based just outside Chicago is a major corporate partner of theJewish United Fund and Jewish Federation.[1].
Through its Israel Commission, the Jewish United Fund “works to maintain American military, economic and diplomatic support for Israel; monitors and, when necessary, responds to media coverage of Israel”[2].
Dan ketiga?
Howard Shultz, the chairman of Starbucks is an active zionist.
In 1998 he was honoured by the Jerusalem Fund of Aish HaTorah with “The Israel 50th Anniversary Friend of Zion Tribute Award” for his services to the zionist state in “playing a key role in promoting close alliance between the United States and Israel”. The Jerusalem Fund of Aish HaTorah funds israeli arms fairs chaired by the butcher of Jenin – General Shaul Mofaz, and the zionist propaganda website honestreporting.com.[1]

Howard Shultz,
Chairman of Starbucks
His work as a propagandist for Israel has been praised by the Israeli Foreign Ministry as being key to Israel’s long-term PR success [2].
Nak lagi ke???ada satu lagi yang mesti di “mention”kan skali….
Wahai kaum Muslimin dan Muslimat di seluruh dunia, memboikot produk-produk buatan Israel dan Amerika adalah kewajipan bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia. Setiap ringgit yang kita bayarkan untuk sebotol Coca-Cola misalnya, akan menjadi sebutir peluru di dalam senjata orang-orang Amerika atau Israel yang akan diacu ke arah kita. Kita telah menyumbangkan wang kita setiap hari kepada McDonalds, KFC, Burger King dsb, tanpa memikirkan ke mana wang itu akan dibelanjakan.(Dr yusuff alqardawi)
Jadi…Apa tunggu lagi?beli lah produk keluaran yahudi..berkualiti tinggi dan menyebabkan ramai yang mati…
wallahualam..ambil yang baik..buang yang buruk..renungkan lah…
posting ini diambil dari:     








1 comment:

Anonymous said...

salam semua..hati sanubari yg ada sifat kasih sayang sesama mukmin pasti akan tersentuh apabila melihat dan mengetahui bahawa saudara seagama dengan kita sedang diratah hidup2..kita hidup dalam penuh kecintaan kepada bersenang lenang..sedangkan nak boikot produk rangkaian yahudi pun banyak sangat banyak alasannya..hidup ini penuh tipu daya wahai saudaraku sekalian..takut lah kita pada soalan ALLAH selepas mati nanti..takut tak ada jawapan yg relevan ketika berhadap ALLAH nanti..Sudahlah banyak maksiat lain kita tak dapat hindarkan..
Alasan ekonomi la,takut pengangguran la mcm2 lg..Tun Mahathir pernah kata Kalau tak guna produk Yahudi pun tak mati..Takut kebuluran ka kita.. ALLAH sedang menilai iman kita dan amal kita..mudah2han dengan tindakan kita memboikot kerana sayang akan saudara kita maka natijahnya akan beroleh sayang ALLAH..tak kira lah kita hidup susah sedikit tapi saudara kita yg sedang di kepung oleh musuh ALLAH beroleh sedikit ruang yg selesa..mukmin itu bagaikan satu binaan..bagaikan satu anggota badan..anggota badan kita di Palestin sedang sakit sepatutnya kita tumpang berjaga mlm memikirkan jalan dan ikhtiar sedaya mungkin..boikot jalan paling lemah bukan hanya berdoa..sudahlah pi berperang tak mahu!!!